În pădurea cu alune

Cine nu a invatat la gradinita cantecelul asta?

In pădurea cu alune

Aveau casă doi pitici

Vine pupăza şi spune

Vreau să stau şi eu aici

Pu-pu-pu, pu-pu-pu

Vreau să stau şi eu ai

Iată vine şi-o broscuţă

Ţop, ţop, ţop sărind mereu

Dacă e loc în căsuţă

Tare-aş vrea să stau şi eu

Ţop-ţop-ţop, ţop-ţop-ţop

Tare-aş vrea să stau şi eu

Şoricelul strigă-ndată

Iată şi eu am venit

Casa voastră e curată

Noroc, bine v-am găsit

Chiţ-chiţ-chiţ, chiţ-chiţ-chiţ

Noroc, bine v-am găsit,

Şi-n căsuţa cea drăgută

Stau vreo cinci prieteni mici

Şoricelul şi-o broscuţă

Pupăza şi doi pitici

Tra-la-la, tra-la-la

Stau vreo cinci prieteni mici (gang bang).

In Padurea Cu Alune – mp3

4 comments

  1. Acest cantecel mi`o canta mama in fiecare seara inainte de culcare :) nu`mi vine sa cred ca dupa atatia ani,am dat peste ea,pe internet:)) Iti multumesc ca mi`ai adus aminte!:)

Leave a Reply

