Fram,ursul polar

Nu cred ca e copil sa nu fi citit sau sa fi vazul filmul…sau macar sa nu fi auzit de Fram,ursul polar(scrisa de Cezar Petrescu).Eu de exemplu am primit cartea in clasa I(locul 3,nu aveau ai mei bani sa dea la invatatoare ca ceilalti,atunci pe loc m-am ofticat..dar dupa mi-am dat seama ca erau doar niste prostii,dar asta e alta poveste).

A fost facuta si o adaptare dupa roman,Saltimbancii.

Saltimbancii (1981)

Gen : drama, famlie, aventura

Regia : Elisabeta Bostan

Scenariul: Elisabeta Bostan / Vasilica Istrate

Distributia :

Octavian Cotescu          Cezar Marcelloni

Carmen Galin                Fanny Ghica

Gina Patrichi                Paulette

Adrian Vâlcu                Adrian Vilcu

Violeta Andrei              Lysette Marcelloni

Dem Radulescu              Cezar Siboli

Adaptarea romanului lui Cezar Petrescu “Fram,ursul polar”.
Familia Marcelloni se întoarce acasă în ţară după lungi turnee prin lume. La Iaşi îi aşteaptă mezinul Geo, elev la şcoala din oraş. Lipsa banilor şi, mai ales, dramatica moarte a mamei într-un incendiu, îl va scoate din lumea viselor pe băiat şi-l va aduce ca saltimbanc şi clovn în arenă. După un turneu în Sankt-Petersburg, Circul Buffone se va îmbogăţi cu un splendid urs polar, Fram. După multe eforturi şi nemulţumiri ale vecinilor din cauza zgomotului făcut de creatura polară, familia Marcelloni obţine un mare succes.


2 comments

  1. Ce imi mai placea cartea! Imi aduc aminte ca aveam si un urs de plus, iar pe un hamster de al meu il numea Fram (era alb si grasunel, chiar prea mare ptr un hamster).

Leave a Reply

